Monday, April 4, 2011

Aku mahukan kau !

aku perlukan kamu , aku mahukan kamu , aku cintai kamu !

berat hati tuk aku luahkan segala keinginan aku , selame ini aku mampu pendamkan saje kerna aku tahu ia xkan penah menjadi kenyataan yg realiti . aku cume mahu dari kau "perhatian yg ckup dgn kasih syg" . dulu kita sering sebegitu tetapi sekarang kita tidak lgy sebegitu . kadang-kale aku terase ingin kembali kpd saat kita mengenali dulu , sweet-kan time tu ! 
aku xkn mampu hidup tanpa dirimu , tnpa kau siapalah aku . ? . kau bnyk mengubah cara penjalan hidup aku . aku xmahu kehilangan dirimu . aku ingin kau jadik milik hatiku 4eve n eve !
kau sorunk lelaki yg berjaye mencurik hati aku jua , walaupun kau xsehebad maner , x sehensem maner , x sepandai maner , x sweet maner . tp kau mempunyai chemistry dir tersendiri , kau adalah kau . kau xpenah hipokrit seperti lelaki len . kau ade misi hidup dgn care kau tersendiri . kau ade chemistry len dari len yg membuat aku kagum .

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…