Saturday, July 23, 2011

note for u !

aku tataw nk ckap ape kat kau , tpy aku nk kau tahu ape perasaan yg aku rase ketike ini


aku sangad tersentuhh apabile membaca segala yg ade kat blogg kau . hati n jiwa aku tertawan dgan ayad kau sehinggekan linangan air mata berakhir di bening pipiku . 

pertame kali aku bersua dgnmu , aty aku ckup terhibur dgn gelagat dan lawak bodo kau . mulai dari itu , aku ingin cube rapat dgn kau . dgn tanpe segan silu , aku meminta no.tpon kau . tpy kau bukan senak nk bgy . masih tersemat lgy kate-kate kau kat aku mase tuhh : "1 no RM5 , nk x ?" . betape mahalnye no.kau yg nk kau jual kpd aku , ptotlah hati kau juge mahal

tpy mlm tuhh dgn senank aty aku menerima 1 text messagge drpd kau , pd mulenye aku keliru siapekah orgnyaa . mulai ary tu kite makin rapat ketad-ketad . segala masalah kite kongsi bersame-same . pd tanggal 4 mac 2010 , aku mule tertarik dgn pendirian diri kau dan bertekad ingin memiliki kau . 

setelah sekian lame aku menantii kau selame , 1 tahun 6 bulan 23 hari . kau masih tetap yg sama hati kau still mahal lgy utk si gadis ini membeli . tpy tidak mengapa selagi nafas ini masih berhembus , selagi itulah akanku berusaha untuk ia . 

soalan yg tertulez di blogg kau , merungkai soal ragu-ragu atas kesetiaan aku . sememangnya aku mengetahui kau berpegang pade prinsip "cinta hanya dtg sekali dlm hidup kau , kesetiaan menjadi pegangan dan kejujuran pula menjadi tiang kekuatan" . 

walaupun aku sering disukai oleh rakan-rakan sekolah tetapi kau tetap menjadi pilihan hati aku . tiade due , tiade tige kerane akan aku pastikan kau adalah org yg terakhir dalam hatiku . aku hanya insan biase jua yg tidak sempurne , hidupku akan lebeyy sempurna jike kau mewarnai hari-hari bahagia disamping aku . 

aku tahu jawapan yg akan kau beri kpd aku "kite still kecik agy , xleyy amek port psal cinte......bercinte pd zaman skank nihh hanyala cinte monyet" . bgy pendapat aku agame islam tapenah melarang kite bercinte hanyalah disebabkan "kecik" , dlm mase yg same aku tahu kite sbgai pelajar harus ketepikan soal ini dulu . so , xslah kowtt kalo kite amek port jugakk , ayad cinte monyet timbul sbnarnye dari pasangan yg sering bertukar-tukar penggantii idupp . 

then , kesimpulannya ape kate kite FULL STOP - kan  penantian ini dan amek port jugakk . dlm mencari ape yg kite mahukan oleh hatii n perasaan kite msti bersikap terbuke . so , jgn penah lari dari soal kebenaran lalu dinafikan dgn 1001 alasan yg diberi . 

yeah , aku tahu sekali lgy jawapan yg akan kau beri kpd aku adalah "ko pham x maksod aku , xminad" . umm , tape aku pham segalanye . aty kau maseh menghantui 3K : kekeliruan , keraguaan dan keegoaan dan ia mengambil masa utk difikirkan utk diberi jawapan . akan ku sabar menanti saat itu . 

sekarang segala soalan telah aku jawab , kini giliran kau pulak . jawpan suda terserah di tgn kau same ade "ya" atau "tidak" . jika kau berkate ye aku orgg pertame yg bersyukur dgn kurniaanNYA . jika kau berkate tidak tak mengape akan ku pasrah dan redha dgn ketentuanNYA tetapi kau masih BFF terhebad aku !

kini aku hanye mampu ucapkan
"use the opportunity while it is still there because the time can not be turned back"