Monday, August 22, 2011

stop with the point , begin with new life


bagaimana cara membuatmu bahagia ,
nyaris ku menyerah jalani semua ,
 apa kau mengerti ku sedih sendiri ,
tanpa ada kamu ku merasa sepi ,
tlah lama ku menantimu , diam sendiri menunggu ,
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu .

AHH , semua aku lakukan demi kau .
TAPI , pernah kau sama sekali menghargainyaa . ?
OHH , TIDAK SAMA SEKALII 

IT NOT FAIR FOR ME !
pantaskah hati aku bersama kau lagi ?

FOR ME ACTUALLY
become a friend is MORE BETTER ,
it LAST FOREVER .

ceritera kita hanya tergantung disini sahaja ,
tiada kata penghujung jalan cerita kita,
jangan pernah tuk kau berubah .
aku disini memerlukan kau 
SEBAGAI
A Friend Who Always Be Beside Me , When I Found It Difficult And Easy


perkenalan kita hanya sebagai kawan rapad , 
bukan sahaja itu yang aku mahu ,
tapi aku juga ingin mendalami persahabatan kita .

kini kau boleh terbang bebas d'udara ,
mencari keindahan dunia ,
yg suram suatu ketika ,
pergilah kepada hati yg punyai cinta ♥


 
 MY HEART IS HAVE BEEN TAKEN WIF MR A.A ~

kebahagiaan itu adalah harapan pertama aku bersama kau ,
aku juga tahu hati aku tak kuat lgy tuk melepaskan secret admire
walaupun bersama dgn seseorang yg dihadirkan dari-Nya iaitu KAU 

aku akan belajar melupakan secret admire ,
dan belajar bagaimana utk menyayangi dirinya ,
sebagaimana aku menyayangi secret admire sewaktu yg dulu .

but , bieyy don't worry my heart will go on wif you ~