Tuesday, October 25, 2011

hanya awak ☆

 hey ღ 

dulu zima ade first seriously in lurve kann, 1tahun 7bulan 21hari . lamerkan zima tunggu dye . ahaha , tpy tape sekarang dye dah berpunye lorhh , cun + comeyy awek dye uhh . #jeles zima auww . tape asalkan dye bahagia zima gembira . kitaorg still friends .

Oct 10, zima sangkut nan sorg abg 5S nehh . dye N budak yg zima suke tuhh samer je . means , dye org kedua yg zima seriously in lurve . dye sweet-talker , care N so on . tpy dye da berpunye lorh *;'( sobsob  .
dye n gf dye selalu gado , kdg-2 zima kesian tengok dye selalu stress . 3weeks lagey dye nk SPM , zima nak dye okayy mcm dulu . zima risau sangad pasal dye .

jikalau zima diberi peluang mencintai dirimu

Ku terima dirimu apa pun adanya
Kerna diriku bukan seorang yang sempurna
.
.
.
Aku disini untukmu menjaga dirimu setiap waktu
Aku disini untukmu temani hari mu hingga berlalu
Aku inginkan dirimu bersama ku hingga hujung usiaku

nota princesseima
"...Selama aku mampu menangis kerana kamu, selama itu aku mencintaimu,
Sebanyak mana air mata ku mengalir kerana kamu, lebih dari itu aku mencintai mu,
Andai satu hari air mataku tidak mampu lagi menitis kerana kamu, anggaplah sudah tiada cinta buat mu..."

zima rela jika abang bukan milik zima lagi , zima gembira bila abang bahagia
zima pon dah tahu yang abg dah berpunye . so , zima tanak jadik org ketiga N perosak rumah tangga orang .


nota princesseima

aku hanya seorang insan biasa yg ingin dicintai
.
.
.
"orang yg mencintai anda , tidak akan dapat memberi sebab kerana mecintai anda . yang hanya dye tahu kamu adalah satu-satunya dihatinya"
 Saya rela melupakan dari terus mencintai yg tak pasti....nilai sebuah kepercayaan telah dikhianati. Tak pasti mampu diganti atau dibaiki.


#maaf jika entry ini keterlaluan untukmu <3