Friday, January 11, 2013

Exquisite :')


Assalamualaikum. 

Here I come blogging, :p ehh, lupa nak wish, Selamat Tahun Baru 2013 :) moga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnya, mudah-mudahan. Amin! ^^ Terima kasih kepada semua yang telah pun menjadi kenangan saya di 2012 ;) saya sangat menghargai kehadiran anda dalam hidup saya. kerana kehadiran anda yang diaturkan oleh Allah, telah menghadirkan sekuntum senyuman di bibir ini dan senyuman itu akan kekal hingga akhirnya Insya'Allah. *credit fanaasam*

09 Janthe awesome story :') terlebih dahulu aku ingin mengucapkan, Alhamdullilah kerana sampai jua aku di angka lima belas pada tahun ini, terima kasih padaMu Ya Allah. haa, happy birthday to me bro! :p hekhek. 

hm. long long story actually. okay kita pendekkan. tak sangka dah tua aku rupanya -.- lol tp pahala dah banyak ke belum? *musabah diri* err, and still tak percaya dapat lagi hadiah even dah tua sebegini. wahaha *evil laugh* 


thanks to mummy rinie, kak ghina saya, twins ridz saya, adik tercinta saya hamizah, alyn kawan saya for this present. *terharu k* :') yeah. 

ohhmygucci, T.T this year saya Hazimah Fauzi seorang calon PMR. LASTBATCH K ! hm, chaiyokk bro! ^^ you can do it ~ yeahh. think postive. study hard, study smart ;) kalau orang lain boleh, kenapa kau sendiri takboleh? am I right? :/ ni pun pening lagi sbb, keadaan mendesak utk mencari tuition. plus situation sebegini. whoah, boleh buat nak menjerit ni! tapi apa apa pun, doa usaha istiqamah tawakal :* Insya'Allah, mudah-mudahan. tp apa apa pun, doakan kejayan saya disini eh? thanks thanks, jasa baik anda hanya Allah dapat berbalasnya :)

loves, Hazimah