Wednesday, November 16, 2011

Disappointed !


i'm really-2 fuckdamnshit when disappointed of crushing
jyeah !
I'M REALLY IN LOVE WITH SOMEONE
but ,
does he loves me ?
does he cares about me ?
does he wants me ?
does he appreciates about me ?

HUH , NEVER SYG !

jyeah !
begitu la saya , hari-2 tanpa awak .
menangis kesepian kerana kamu .

"♥ when I is in love and say I Love You , I'm totally mean it ♥"
♥♥♥

tapi hati ni ,
kadang terusik sperti kamu ingin mempermainkan ,
bila stress mencari , bile tak menghilang diri ,
apakah sebenarnya aku dlm hidup kamu ?

adakah seperti brg ,
bila mahu diambil , bila tanak dicampak .

tape , aku still mampu tersenyum bangga
kerana telah dapat membuat awak tersenyum bahagia
walaupon hati derita
mampu buad macam mana
takdir menentukan segalanya

aku sayang kamu ,
3 patah perkataan yg senang difahami .
kenapa awak susah sangad nak mengerti ape yg saya cuba sampaikan selama ini ?

awak , lebih memilih dye dari saya
tape saya faham , awak amat menyayangi dye
tapi penah awak sedar , org disekeliling awak amat menyayangi awak

walaupon berkali-kali hati saya disakiti oleh awak ,
saya tetap bediri teguh ,
lalu bangkit dan mencari sinar baru dihati awak .
- mudah-mudahan -



Ya Allah , 
andai perasaan kasih dan cintaku ini tidak bermakna lagi ,
lenyapkanlah ia dari dalam diriku. . .
kerna ku tak berdaya ,
melayari hari-hari yang berlalu tanpa merindukannya. . . .


i don't never give up
i will keep on trying ,
and keep on smiling .