Friday, November 18, 2011

Keliru !

WEH , aku sayang kau !
kenape kau buat kat aku mcm ni ?
ape salah aku selama ni ?

benarlahkan , aku bagaikan boneka je kat diri kau tu .
kalau kau betol suke aku , you will prove it 
NOT CREATE ANOTHER STORY 
 
dulu kau ckp , kau adalah kau 
tp sekarang kau ni
HIPOKRIT !

aku tahu la , aku baru form 1 .
kecik bagi kau and senang dipermainkan perasaan 
tpy sekurang-kurangnya aku ade jugak perasaan 

aku tahu , 
kau maseh syg gf kau tu 
so , go on with her 
and forget about us 

aku tak rela dipermainkan , 
aku tak rela teros keliru sebegini 
sudahi la ceritera ini 
 
seriyes , aku terharu bila kau buat mcm ni 
sekurang-kurangnya aku akan lebih teros kuat dari yg sekarang ni 
thx auwww .

aku taktahu akan teros percaya kat kau lagi ke tak ?
aku taktahu , adakah pengakuan semalam itu benar ke tak ?

but for sure , aku tahu kau sedang keliru antara aku dan dia .
rite ?
tp hati kau masih menyayangi dia kan .

tolong jgn buat aku keliru , 
bagi la jawapan yg seterus terangnya , 
kalau taksuke Straigth To The Point ckp , TAK 
kalau suke , Prove It 
Jgn Nak Bagi Harapan Sangatlah KAN 
 
 
 kalau kau teros mcm ni , sampai bila pon kau xkn penah bahagia weh .
kau yang mencari kebahagiaan and kau yg permainkan kebahagiaan tu .
Adoihh !
*senangnya kau buat , mcm xd perasaan 
bak kate kawan-2 aku 

aku disini , maseh mengharapkan kau datangi hari-2 aku lagi .
bukan dgn diri kau yg sekarang 
tetapi dgn harapan baru kau untuk mencari sinar yg ikhlas dlm kebahagiaan .
 

#sory kalau abg terase eh ~