Saturday, December 10, 2011

I'm Decide :)


okay , cuti yg agak membosankan
 parents keje jea
dok uma dah mcm bini org , anak dua
kua ngn kawan tgok wayang jea , dah mcm hobi dibuatnya

tengok , aku dah boleh buat pantun dah
HAIH !

this week , otak bercelaru lah 'coz aku sedang berfikir utk m'buat satu keputusan tentang soal hati
kekeliruan melande diri babe ,
sudah aku mencarik rakan-2 tuk membantu ,
tp sorg pon tak boleh buat aku tersedar dari dunia khayalan yg kejam semata-2

smlm , dgn 1 lafaz kalimah
2 kali pk lah zima , same ade 2 kali kau nak mati atau 2 kali kau nk derite
tak pon kau nk jadik mcm cite ombak rindu tu ?

teros aku dapat buat keputusan ,
keputusan yg xkan pernah aku menyesali




jika ade jodoh , xkan ia lari punye
yang halal juga pasti akan ade , insyallah :)

dunia ini tidak kejam seperti yg kita sangka selama ini
bagi aku , dunia ini penoh misteri ,
sbb bnyk hikmah tersembunyi ,
yang kita tidak pernah mengetahui .

aku pasrah dan redha atas ketentuan ilahi

"Kita selalu doa minta ditemukan jodoh cepat - cepat , tapi Allah temukan kita dengan 'si dia' lambat - lambat sebab Dia nak kita bertemu dengan orang yang tepat ."
*biarlah lambat , asalkan selamat .